• г. Харьков, ул.Южнопроектная 4
ПН-ПТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 10:00-15:00

Кошик порожній!

Оплата/Доставка/Повернення

Готівкова - при доставці кур'єром;
- при купівлі через представництво та точку видачі товарів;
— післяплатою при отриманні замовлення в представництві служби доставки «Нова пошта», «Міст Експрес».

Безготівкова
- для фізичних осіб через Банк (при доставці по всій території України).

Ви можете сплатити висланий вам рахунок безготівковим переказом у будь-якому банку (при цьому стягується банківська комісія).
Щойно оплата надходить наш розрахунковий рахунок (зазвичай, гроші надходять наступного дня), товар передається у службу доставки.
Прохання після здійснення оплати інформувати менеджерів;
— для юридичних осіб (у тому числі платників ПДВ) з оплатою за безготівковим розрахунком можлива доставка до будь-якого нашого представництва.
Оформлення замовлення із наданням пакета необхідних документів.

Доставка
Кур'єром до дверей по всій Україні.
Адресна доставка товарів здійснюється кур'єрами служб доставки "Міст Експрес", "Нова пошта" по всій території України.

Самовивіз із наших представництв у місті Харків здійснюється з демонстрацією та перевіркою працездатності товару.

Доставка у відділення компаній перевізників.
Доставка по Україні через службу доставки "Нова пошта", "Міст Експрес".

Доставка сплачується клієнтом перевізнику за фактом отримання товару.

Перед відправкою замовлений Вами товар перевіряють на працездатність наші менеджери, заповнюють гарантійний талон. Замовлення, що відправляється Вам, ми страхуємо на 100%, вартість страховки включається в ціну доставки. Отже, Ви можете бути спокійні за збереження замовлення. У разі пошкодження або втрати вантажу повну матеріальну відповідальність несе служба доставки.

Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки та відсутності зовнішніх пошкоджень товару ми рекомендуємо здійснювати на місці у відділенні служби доставки у Вашому місті. За наявності пошкодження товару при перевезенні вимагайте від працівників служби доставки скласти акт із зазначенням характеру пошкодження товару та повідомте про це нам!

Повернення товару
Шановні покупці, ми завжди готові йти на зустріч – зробити повернення або обміняти товар, куплений у нас, але просимо Вас обов'язково ознайомитись з умовами та витримками із Законодавства України. Товар, придбаний в інтернет-магазині Skif.in.ua, можна повернути або обміняти при дотриманні деяких умов, які зазначені у належних правових актах.Як повернути у Харкові?Для повернення товару в Харкові Вам необхідно під'їхати до нашого офісу, попередньо зв'язавшись з нашими менеджерами за номерами, які вказані на сайті, та погодивши дату та час Вашого візиту.

Як повернути у Харкові?
Для повернення товару в Харкові Вам необхідно під'їхати до нашого офісу, попередньо зв'язавшись з нашими менеджерами за номерами, які вказані на сайті, та погодивши дату та час Вашого візиту.

Як повернути у регіонах?
Повернення товару з регіонів відбувається шляхом надсилання товару службою доставки Нова Пошта або Міст експрес, попередньо узгодивши з нашими менеджерами даних для отримання нами посилки.

Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару належної якості можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Для повернення або обміну товару повинні бути збережені повна комплектація, бирки, не пошкоджена оригінальна упаковка товару (не мати розривів, якщо упаковка є фірмовим пакетом). На повернення приймаються товари, що не мають слідів носіння, механічних пошкоджень та інших слідів експлуатації. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір та здійснити повернення коштів.

Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару, що має суттєву нестачу, здійснюється лише після перевірки якості товару авторизованим виробником Сервісним Центром.
  • Істотний недолік – недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника, після його усунення знову проявляється з незалежних від споживача причин і при цьому має хоча б одну з наведених нижче ознак:
  • він взагалі не може бути усунений;
  • його усунення потребує понад 14 календарних днів;він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, упаковки, гарантійного талону. Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.

Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;

  • у разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виробника) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

  • з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду

Повернення грошей на банківську картку
Після отримання та огляду товару належної якості, повернення коштів здійснюється на картку будь-якого банку України протягом 3-х банківських днів. Зверніть увагу, якщо на вашій карті є додаткова комісія, на момент повернення вона не враховується. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар проводиться виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни – виходячи із вартості товару на момент його покупки.