Гарантійні умови

Отримавши товар (у кур'єра або офісі), в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень.Після отримання та оплати товару пред'явити претензії щодо зовнішнього вигляду (та інших дефектів, не пов'язаних з функціональними властивостями) буде набагато складніше.
Переконайтеся, що кур'єр видав вам всі необхідні документи, в першу чергу, гарантійний талон або ТТН перевізника. Без талону або тн ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, а потім збережіть документи в надійному місці.

Чи можна повернути чи обміняти товар, якщо він мені не підійшов?
Так, але протягом перших 14 днів і тільки якщо ви його не використовували, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. При цьому має бути збережено упаковку з усіма компонентами. У вас має бути чек або інший документ, що підтверджує оплату.

Що робити, якщо із товаром проблеми?

Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився, зверніться до сервісного центру, який обслуговує цю техніку, або зателефонуйте до нашого відділу рекламацій. Фахівці центру проведуть експертизу та ухвалять рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошей. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцю повертається повна вартість товару.